Obligatoriske fag

I 10. klasse er dansk, engelsk og matematik obligatoriske fag for alle.

50%  af undervisningen i skoleåret består af de tre fag. Vi lægger vægt på høj faglighed, vi søger altid efter dit bedste potentiale og vil have klare forventninger til din deltagelse i undervisningen. Med andre ord - vi tror på og forventer, at alle har noget at bidrage med.

Du vil blive mødt af velforberedte lærere, der ved hvad de taler om. De er gode til at spotte dine muligheder, gode til at variere undervisningen og vil altid søge, at få trukket det bedste frem i såvel du, som fællesskabet.

Du vil blive undervist i 10. klasse niveau i alle tre fag, med mindre vi finder der er grundlag for at niveaudele. Du tilbydes prøver på FP9 eller FP10 niveau i alle tre fag efter aftale med din faglærer.

Er du ordblind eller har du matematikvanskeligheder; så læs mere om det i menuen til venstre.