Mød os

Mød os - helt privat!

Vi tilbyder altid interesserede at aflægge os et forbesøg. Det kan være for at få vejledning og rådgivning om det kommende skoleår, det kan være fordi du/I har brug for at se den skole vi er med egne øjne, eller at du/I står mellem flere valgmuligheder og har brug for at få viden om hvad vi kan tilbyde.

Til formødet tager vi udgangspunkt i dit/jeres ønske om viden eller samtale. Du kan fx få konkret rådgivning på det kommende skoleår så det giver mening for dig, du kan få oplæg om skolens tilbud, vores linjer og vores hverdag. Vi tilbyder jer gerne en rundvisning derfor er det rart for jer at komme mellem 8 og 15, så er der nemlig liv på skolen. Et formøde tager ca. 45 minutter - såfremt I har ganske særlige ting I vil drøfte, så vil vi gerne vide det på forhånd da vi sætter tid af til det.

Er du på efterskole kan du have behov for at lave en aftale der rammer forlængede weekender eller lignende. Kontakt os i god tid, så vi kan nå at ramme en dag du kan.

Er du kommende elev, er du bare nysgerrig eller skal du træffe et valg du er usikker overfor - så kig ind.

Aftale laves på telefon 9915 6840, her får du fat i vores administrator som booker en tid med skolens leder til jer. I kan også skrive direkte til leder, Anja Østergaard Jensen, på anoj@skivekommune.dk.

Dit lokale 10. klasse center er tæt på dig, dit liv og din fremtid.