Sådan bliver du optaget

Tilmelding foregår i optagelse.dk sammen med dine forældre inden 1. marts.

....MEN - Vi optager også̊ løbende hele året, så̊ det er aldrig for sent. Vi er dit sikkerhedsnet hvis du afbryder efterskole, ungdomsuddannelse eller pludselig tænker du skal i gang.

Du kan blive optaget frem til og med det år du fylder 18 år. Kontakt os for et besøg på telefon 99 15 68 40 eller mail tieren@skivekommune.dk

1. Du får tilsendt optagelsesbrev sammen med et tilmeldingsark, hvorpå̊ du skal sammensætte dit skoleår i fag og linjer. Det sendes tilbage til os efterfølgende, gerne pr. mail.
  2. I maj vil vi se dig til en forsamtale. Det gør vi for at sikre, at du får det helt rigtige tilbud hos os.
  3. I juni indbydes du og dine forældre til et velkomst møde på skolen.
  4. Du starter skoleåret med en modtagelsessamtale hos din kontaktlærer, så̊ vi sikrer du får den bedste start.