Netværk

Har du et godt netværk? Vil du være en del af et fællesskab?

Hos os er skoledagen kun en del af livet. Så hvad laver du fra skolen er slut til den starter næste dag?

Hvis der er stemning for det så laver vi både GirlsOnly og BoysOnly på skolen - eller - I mødes på skolen, men tager osse nogle gange ud på fælles oplevelser. Det foregår efter skoletid hver 14. dag og du møder voksne du kender fra hverdagen på skolen.

Selvom du går i 10. klasse så er Ungdomsskolens fritidshold stadig åbne for dig og dine venner.

Vil du være med til at arrangere Aakjærfester, passe skøjtebanen eller være frivillige til andre af Ungdomsskolens arrangementer så er du så gammel nu, at du kan være med på voksensiden. Henvend dig til Anja på skolen eller direkte til Ludvig Thesbjerg på Ungdomsskolen og kom med! Det bliver mega fedt!

HUSK - vi er en del af Ungdomsskolen Skive - derfor kan du altid henvende dig til os, hvis du vil vide mere, hvis du skal have hjælp med online tilmeldingen, har en fed ide til et fritidshold eller hvis du er i tvivl om hvad du kan bruge ungdomsskolen til.

Har du svært ved at finde et fritidsjob? Er du genert og tilbageholdende? Kontakt Anja på skolen og hør om CoopCrew - en miniuddannelse gennem Fakta der skal forberede dig til fritidsjob. Kun begrænset antal pladser, opstart hvert efterår.

Mangler du et fritidsjob? Spørg vi voksne - vi kender ofte en del, der kender en som kender en, der kender en som kender en.....