Fritidsjob

FRITIDSJOB - tid til det hele

En af fordelene ved at vælge 10. klasse tæt på dig, er at du har mulighed for at tage et fritidsjob. Rigtig mange af vores unge benytter sig af den mulighed. For rigtigt mange er det allerførste gang de tjener deres egne penge væk fra hjemmet - og vi synes det er en super ide!

Vidste du, at et fritidsjob kan være din vej i uddannelse? For nogen starter karrieren allerede som fritidsjobber!

På skolen har vi en JobTavle hvor vi løbende slår ledige stillinger for ungarbejdere op fra hele Skive Kommune. Her kan du se hvad der er ledigt, men du kan også spørge i dit netværk - og finder du et sted der mangler - så kom og hæng jobbet op på tavlen.

Måske vil du gerne søge job, men er usikker på det hele!!! Hvad gør man, hvordan gør man - hvad siger man?? Så kom og spørg os! Vores FritidsAmbassadør Kasper har styr på den slags og hjælper dig.

Du kan også tilmelde dig sidefaget "Fritidsjob" hvor du netop lærer at lave CV, skrive ansøgning, hvad man kan sige og hvordan man kan gøre det.

Er det en rigtig stor udfordring for dig, og drømemr du om et fritidsjob i butik; så udbyder vi et CoopCrew kursus forløb hvor du uddannes over 6 torsdage i en 365 Coop Butik af professionelt personale. Du har mødeoligt og det erstatter din almindelige undervisning. Der skal søges optagelse til dette kursus og der er begrænsede pladser.

Læs om det med fritidsjob her hos Jobpatruljen - her står også nyttig viden om dine rettigheder.