Me&We - et godt fællesskab

Et sundt fællesskab er noget vi skaber sammen. Men det er ikke altid så let - og det kræver vi gør det sammen. Fællesskab kommer ikke af sig selv - det skal vi hjælpe hinanden med at skabe.

Hos os gør vi, sammen med dig, en ekstra indsats for at styrke dine og de andre unges muligheder for at få et godt fællesskab - og vi gør det på mange forskellige måder.

Men vi vil rigtig gerne medvirke til at modvirke ensomhed, mobning og social eksklusion. Det gør vi blandt andet ved at arbejde aktivt for et godt, sundt, åbent og nysgerrigt ungemiljø på skolen.

Derfor er vi en Me&We skole. Her arbejder vi voksne sammen med jer om aktiviteter der fremmer vores fælles forståelse for hinanden og fællesskabet.

Det er et materiale som er et samarbejde mellem Mary Fonden, Just Human, Efterskoleforeningen og LA10 – Landsforeningen af 10. klasser med støtte fra Tuborgfondet.

Tjek www.meandwe.dk