Spansk

SPANSK

Spansk foregår i samarbejde med Ungdomsskolen. Du har derfor undervisning sidst på eftermiddagen - så har du til gengæld skemafri i skoletiden, hvor studiefag ellers foregår.

Hola! Vidste du, at over en halv milliard mennesker i verden taler spansk? – og nu kan du blive en af dem. Spanskundervisning for begyndere!

Få et kendskab til det spanske sprog og kultur.

Hvis du er interesseret i at tage hul på at lære det spanske sprog, er dette et hold for dig! Om det er fordi du skal på ferie i Spanien, eller blot har interesse i at lære et nyt sprog, så vil vi arbejde for at skabe en start på dette projekt sammen!

Vi vil øve spansk for begyndere for at skabe et passivt og et aktivt ordforråd til at kunne begå sig på simpelt spansk.

Vi vil øve os sprogligt samt blive præsenteret for spansk kultur gennem musik, film, arkitektur og lignende.

Spansk er begyndersprog på flere gymnasier.