Infomøde 23. januar 2024 kl. 18.30

Ved du ikke, hvad du vil efter 9. klasse? Eller er du måske ret afklaret, men vil gerne have et ekstra år til at blive fagligt dygtigere, møde nye venner og blive klogere på dig selv?

Kom og hør om dine muligheder hos os i dit 10. skoleår til vores infoaften tirsdag den 23. januar kl. 18.30-20.00 på H C Ørstedsvej 6B, 7800 Skive.

Her fortæller vi om:

- vores forskellige linjer og fag
- vores samarbejde med ungdomsuddannelserne
- hvordan vi kan hjælpe dig med fritidstilbud, ordblindhed og matematikvaskeligheder
- hvordan vi gør os umage med at give alle vores elever en god start i et nyt fællesskab med konceptet Me & We.

Der bliver også god tid til, at du kan tage en snak med vores lærere og elever.

Pssst...  Du og din familie er altid velkommen til at kigge forbi til en snak om dine muligheder hos os. Mødet tager ca. 3/4 time. Vi tager udgangspunkt i dig og det, du er nysgerrig på. Du kan få personlig rådgivning og vejledning, eller du kan høre noget om vores tilbud, linjespor, og de forskellige muligheder der er. Der vil også være god tid til, at du kan stille spørgsmål.

Kontakt os på kontoret 9915 3280 mandag - torsdag mellem 7.30 og 13.00 eller skriv til tieren@skivekommune.dk.

Din lokale 10. klasse er tæt på dig, dit liv og din fremtid.