Årgang 23 / 24

Kære unge og jeres forældre

Tak fordi du har klikket dig vej hertil. Vi er glade for, at du/I overvejer – eller har truffet en beslutning om et skoleår på 10. klasse Centeret i Skive.

Studiestart er mandag den 14. august 2023.

Materiale fra Meet'n'Greet d. 8 juni er vedhæftet herunder.

Det bliver helt sikkert et skoleår fyldt med oplevelser, udvikling og læring. Vi kan slet ikke vente med at tage i mod jer.

Til dette skoleår har vi ca. 87 unge mennesker - der alle er ved at være godt klar til de nye skridt ud i ungdomsuddannelserne til sommer. Vi glæder os til at starte den rejse sammen med jer - med dig!

Vi har samlet en række informationer til jer - klik rundt på menubjælken praktiske oplysninger finder I under "Kontakt".

Har I spørgsmål, som I ikke kan finde svar på her, kan I kontakte:
Administrativ medarbejder: Claus Støvring. Tlf.: 9915 6840. Mail: clst@skivekommune.dk
Leder: Anja Østergaard Jensen. Tlf. 2969 6290. Mail: tieren@skivekommune.dk

Det er muligt at booke "Info Møde - kun for dig", personligt og individuelt møde på skolen.

Vi glæder os rigtigt meget til at møde årgang 23/24

Forældreinformation 080623.pdf

Shape Created with Sketch.